Ga naar content

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag of opmerking over TechDays 2016?

Veelgestelde vragen

  • Ik heb nog geen barcode ontvangen, wat nu?

    De barcode om toegang te krijgen tot het evenement wordt binnen 7 werkdagen na je registratie verstuurd. Mocht je na 7 werkdagen geen barcode hebben ontvangen stuur dan een e-mail naar techdays@gpstrategies.com.

    top
  • Waar kan ik accommodatie regelen?

    Bekijk de voor TechDays 2017 geselecteerde hotels

    top
  • Zijn er speciale tarieven voor docenten?

    Neem contact op met techdays@gpstrategies.com om in aanmerking te komen voor het speciale docenten tarief; €95 per dag (excl. btw)

    top
  • Zijn er ook speciale tarieven voor studenten?

    Neem contact op met techdays@gpstrategies.com om in aanmerking te komen voor het speciale studenten tarief; €95 per dag (excl. btw)

    top
  • Ik heb problemen met de website. Waar kan ik hulp krijgen?

    Voor vragen over uw aanmelding kunt u op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur Microsoft evenement services contacteren.
    Stuur uw vragen per e-mail naar techdays@gpstrategies.com. U ontvangt dan binnen 1 werkdag antwoord. Indien u een ordernummer hebt, vergeet dit dan niet te vermelden, zodat we u beter van dienst kunnen zijn. U kunt ons ook bellen naar +31 20 80 83 270.

    top
  • Ik ben verhinderd en niet in staat deel te nemen aan het evenement. Is het mogelijk om mijn kaartje over te zetten naar een andere persoon?

    Ja, dat is mogelijk. Stuur uw vragen per e-mail naar techdays@gpstrategies.com.U ontvangt dan binnen 1 werkdag antwoord. Indien u een ordernummer hebt, vergeet dit dan niet te vermelden, zodat we u beter van dienst kunnen zijn. U kunt ons ook bellen naar +31 20 80 83 270.

    top
  • Wanneer vind het evenement plaats?

    De evenementdata zijn 12 en 13 oktober 2017.

    top
  • Wat kost het evenement?

    Op de “Tickets” tab zie je een overzicht van beschikbare kaarten inclusief prijs. Deze prijzen zijn exclusief BTW.

    top
  • Hoe kan ik een ticket boeken?

    • Ga naar de “Tickets” pagina, selecteer het gewenste ticket
    • Login met je account gegevens of maak een nieuw profiel aan
    • Selecteer het aantal tickets
    • Accepteer de algemene voorwaarden
    • Selecteer een betalingsmethode (iDeal of Credit Card, factuur bij meer dan 2 deelnemers)
    • Voer de betalingsgegevens in en rond de registratie af
    • Je krijgt per e-mail een bevestiging toegestuurd

    top
  • Moet ik iets meenemen naar het evenement?

    Als u iets mee moet nemen naar het evenement vermelden we dat in de uitnodiging en de bevestigingse-mail. Staat er niets, dan hoeft u ook niets mee te nemen.

    top
  • Ik wil graag per factuur betalen. Is dit mogelijk?

    Je kan alleen de betalingsoptie "Factuur" selecteren bij het maken van een groepsboeking.
    Een groepsboeking is geldig bij 3 personen of meer.

    Het opzetten en uitvoeren van dit Microsoft evenement wordt gedaan door GP Strategies Netherlands. Derhalve wordt de betaling door GP Strategies Netherlands afgehandeld. Documentatie over je betaling, zoals Credit Card afschrijvingen, staan op naam van GP Strategies Netherlands.

    top
  • Waar wordt het evenement gehouden?

    TechDays 2016 wordt gehouden bij de RAI te Amsterdam. 

    RAI Amsterdam
    Europaplein 22
    1078 GZ Amsterdam

    Routebeschrijving top
  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

    Je kunt je aanmelding ten alle tijden annuleren voor aanvang van het evenement.

    Bij annulering binnen 14 dagen voor aanvang van het evenement wordt het deelname bedrag niet gerestitueerd vanwege de beperkte beschikbaarheid en planningsdoeleinden.

    top
  • Ik heb een annuleringsbevestiging gehad, maar ik heb mijn plaats niet geannuleerd?

    Wanneer de persoon die je heeft aangemeld voor het evenement je aanmelding annuleert ontvangt je een annuleringsbevestiging, zelfs als je niet zelf je plaats annuleert. Wanneer jouw naam meerdere malen voor hetzelfde evenement aangemeld staat behouden wij het recht de "dubbel" gereserveerde plaatsen te annuleren om plaats beschikbaar te maken voor mensen op de wachtlijst. 

    top
  • Waar kan ik de promotiecode invullen?

    Deze kan je invullen in het vakje naast de prijs.

    top
  • Wat betekent level 100, 200, 300 en 400?

    100 level – introductie: een introductie over het onderwerp. Bij een 100-level sessie is weining of geen kennis noodzakelijk over het onderwerp dat besproken wordt.


    200 level - gemiddeld : men beschikt over 100-level niveau (introductie). Een 200-level sessie kan case studies bespreken welke algemene scenarios omvatten of uitleg geeft over gevorderde kenmerken.


    300 level - gevorderd: men beschikt over 200-level niveau en heeft diepere kennis over producteigenschappen in een real-world omgeving. Een 300-level sessie kan ingaan op ongewone case studies die specifieke aspecten illustreert over het product.


    400 level – expert : men beschikt over ruime technische kennis. Een 400-level sessie is met name een expert-to-expert sessie. De inhoud verstrekt middelen voor klanten om producten naar een maximale werking te stoten en het ontwikkelen van applicaties waar gebruik wordt gemaakt van de meest geavanceerde kenmerken.

    top