Ga naar content

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag of opmerking over TechDays 2017?

Veelgestelde vragen

  • Wat kost het evenement? / What are the costs for the event?

    Op de “Tickets” tab zie je een overzicht van beschikbare kaarten inclusief prijs. Deze prijzen zijn exclusief BTW.

     

    On the "Tickets" tab you'll see a list of available tickets including prices. These prices are exclusive Dutch VAT.

    top
  • Hoe kan ik een ticket boeken? / How do I book a ticket?

    • Ga naar de “Tickets” pagina, selecteer het gewenste ticket
    • Login met je account gegevens of maak een nieuw profiel aan
    • Selecteer het aantal tickets
    • Accepteer de algemene voorwaarden
    • Selecteer een betalingsmethode (iDeal of Credit Card, factuur bij meer dan 2 deelnemers)
    • Voer de betalingsgegevens in en rond de registratie af
    • Je krijgt per e-mail een bevestiging toegestuurd

     

    • Go to the "Tickets" tab and select the event
    • Login with your account information or create a new profile
    • Select the number of tickets
    • Enter the profile information / questions
    • Accept the Terms and Conditions
    • Select a payment method (iDEAL or Credit Card, Invoice can be selected for more than 2 participants)
    • Enter the payment details and complete the registration
    • You will receive a confirmation by e-mail

    top
  • Waar wordt het evenement gehouden? / Where is the event being held?

    TechDays 2017 wordt gehouden bij de RAI te Amsterdam. 

    RAI Amsterdam
    Europaplein 22
    1078 GZ Amsterdam

     

    TechDays 2017 will be held at the RAI in Amsterdam. 

    RAI Amsterdam
    Europaplein 22
    1078 GZ Amsterdam

    Routebeschrijving top
  • Wanneer vindt het evenement plaats? / When does the event take place?

    De evenementdata zijn 12 en 13 oktober 2017.

     

    The eventdates are 12 and 13 October 2017.

     

    top
  • Moet ik iets meenemen naar het evenement? / Do I have to bring anything to the event?

    Als u iets mee moet nemen naar het evenement vermelden we dat in de uitnodiging en de bevestigingse-mail. Staat er niets, dan hoeft u ook niets mee te nemen.

     

    If you need to bring anything to the event, we will mention this in the invitation and confirmation email. If nothing is mentioned, you do not have to bring anything.

    top
  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden? / What is the cancellation policy?

    Je kunt je aanmelding ten alle tijden annuleren voor aanvang van het evenement.

    Bij annulering binnen 14 dagen voor aanvang van het evenement wordt het deelname bedrag niet gerestitueerd vanwege de beperkte beschikbaarheid en planningsdoeleinden.

     

    You can cancel registration at any time prior to the event.

    Cancellations within 14 days before the event will not be refunded. This is due to the limited availability and planning purposes.

    top
  • Ik heb nog geen barcode ontvangen, wat nu? / I have not received the barcode, now what?

    De barcode om toegang te krijgen tot het evenement wordt binnen 7 werkdagen na je registratie verstuurd. Mocht je na 7 werkdagen geen barcode hebben ontvangen stuur dan een e-mail naar techdays@gpstrategies.com.

     

    The barcode to gain access to the event will be sent within 7 days after your registration. If after 7 days you have not received a barcode please send an email to techdays@gpstrategies.com.

    top
  • Ik wil graag per factuur betalen. Is dit mogelijk? / I would like to pay by invoice. Is this possible?

    Je kan alleen de betalingsoptie "Factuur" selecteren bij het maken van een groepsboeking.
    Een groepsboeking is geldig bij 3 personen of meer.

    Het opzetten en uitvoeren van dit Microsoft evenement wordt gedaan door GP Strategies Netherlands. Derhalve wordt de betaling door GP Strategies Netherlands afgehandeld. Documentatie over de betaling, zoals Credit Card afschrijvingen, staan op naam van GP Strategies Netherlands.

     

    You can only select the payment option "Invoice" in making a group booking. A group booking is valid for 3 people or more. 

    The design and implementation of this event is done by Microsoft GP Strategies Netherlands. Therefore, the payment is handled by GP Strategies Netherlands. Documentation of the payment, such as credit card charges, are in the name of GP Strategies Netherlands.

    top
  • Ik heb een annuleringsbevestiging gehad, maar ik heb mijn plaats niet geannuleerd? / I have received a cancellation confirmation, but I did not cancel my registration?

    Wanneer de persoon die je heeft aangemeld voor het evenement je aanmelding annuleert ontvangt je een annuleringsbevestiging, zelfs als je niet zelf je plaats annuleert. Wanneer jouw naam meerdere malen voor hetzelfde evenement aangemeld staat behouden wij het recht de "dubbel" gereserveerde plaatsen te annuleren om plaats beschikbaar te maken voor mensen op de wachtlijst.

     

    When the person who has registered you for the event cancels your registration, you will receive a cancellation confirmation, even if you did not cancel it yourself. When your name is registered several times for the same event, we reserve the right to cancel the "double" reserved seats to make space available to people on the waiting list. 

    top
  • Waar kan ik de promotiecode invullen? / Where can I enter the promotional code?

    Deze kan je invullen in het vakje naast de prijs.

     

    You can fill it in the in the box next to the price.

    top
  • Waar kan ik accommodatie regelen? / Where can I arrange accommodation?

    Bekijk de geselecteerde hotels voor TechDays 2017.

     

    Check out the selected hotels for TechDays 2017.

    top
  • Zijn er speciale tarieven voor docenten en studenten? / Are there special rates for teachers and students?

    Neem contact op met techdays@gpstrategies.com om in aanmerking te komen voor het speciale docenten en studenten tarief; €95,- per dag (excl. btw).

     

    Contact techdays@gpstrategies.com to qualify for the special teacher or student rate; €95,- per day (excl. VAT).

    top
  • Ik heb problemen met de website. Waar kan ik hulp krijgen? / I have problems with the website. Where can I get help?

    Voor vragen over uw aanmelding kunt u op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur contact opnemen met Microsoft Event Services.

    Stuur uw vragen per e-mail naar techdays@gpstrategies.com. U ontvangt dan binnen 1 werkdag antwoord. Indien u een ordernummer hebt, vergeet dit dan niet te vermelden, zodat we u beter van dienst kunnen zijn. U kunt ons ook bellen +31 (0)20 8083 270.

     

    For questions about your registration you can contact the Microsoft Event Services on weekdays between 9.00 and 17.00.

    Send your questions by e-mail to techdays@gpstrategies.com. You will receive an answer within 1 business day. If you have an order number, please do not forget to mention this so we can be of better assistance. You can also call us at +31 (0)20 8083 270.

    top
  • Ik ben verhinderd van deelname. Kan ik mijn kaartje over te zetten naar een ander persoon? / I have been prevented from participating. Can I transfer my ticket to another person?

    Ja, dat is mogelijk. Stuur uw vragen per e-mail naar techdays@gpstrategies.com. U ontvangt dan binnen 1 werkdag antwoord. Indien u een ordernummer hebt, vergeet dit dan niet te vermelden, zodat we u beter van dienst kunnen zijn. U kunt ons ook bellen +31 (0)20 8083 270

     

    Yes, this is possible. Send your questions by e-mail to techdays@gpstrategies.com. You will receive an answer within 1 business day. If you have an order number, please do not forget to mention this so we can be of better assistance. You can also call us at +31 (0)20 8083 270.

     

     

    top